Jak kupić bilet telefoniczny Tu kupisz bilety on-line Tu kupisz bilety wrocławskiej komunikacji miejskiej Wrocław Urbancard
Bilet telefoniczny

Regulamin biletu telefonicznego - kliknij tutaj

Instrukcja zakupu biletu telefonicznego (film) - kliknij tutaj

SkyCash- Zakup biletu krok po kroku

UWAGA! NOWY SPOSÓB DOŁADOWANIA KONTA!
Już teraz można doładować konto SkyCash w sieci sklepów "Żabka". Aby to zrobić wystarczy wejść do zakładki "Zasilenie SkyCash", wygenerować jednorazowy, ważny przez 24 godziny kod doładowania, a następnie podać go kasjerowi w dowolnym sklepie "Żabki". Podczas pierwszego zasilenia trzeba podać swoje dane w celu wyrobienia specjalnej karty, co zapewni wygodną obsługę w przyszłości. Więcej informacji na temat tej usługi można znaleźć
TUTAJ 

Krok 1-Ściągnięcie aplikacji

 
Aplikację SkyCash możesz pobrać na swój telefon na jeden z 2 sposobów:  
   
Strona WWW    
  1. Na stronie www.skycash.com kliknij ikonę „Rejestracja”
  2. Wpisz swój numer telefonu oraz kod z obrazka.
  3. Na Twój telefon zostanie wysłany SMS z hasłem dostępu do aplikacji SkyCash.
  4. Uzupełnij dane w formularzu o hasło z SMS-a, imię i nazwisko, adres e-mail oraz ustal PIN którym będziesz zatwierdzał transakcje w systemie SkyCash, a następnie kliknij „Dalej”.
  5. Na twój telefon zostanie przesłany link do aplikacji SkyCash za pomocą SMS-a. W tej chwili możesz zmienić Swoje hasło na takie, które będzie dla Ciebie łatwiejsze do zapamiętania.
  6. Odbierz SMS z linkiem do aplikacji SkyCash.
  7. Przejdź do adresu podanego w SMS`ie.
  8. Pobierz aplikację.
 
   
Pusty SMS na numer    
  1. Wyślij pusty bezpłatny SMS na numer 510 510 205
  2. Odbierz SMS zaproszeniem do systemu SkyCash z linkiem do aplikacji SkyCash
  3. Przejdź do adresu
  4. Pobierz aplikację
 

 

Krok 2 - Rejestracja  

Ściągnięta aplikacja SkyCash znajduje się w zakładce „Aplikacje”
  1. Otwórz aplikację SkyCash.
  2. Wpisz swój numer telefonu komórkowego
  3. Odbierz SMS z hasłem
  4. Wpisz otrzymane hasło w aplikacji SkyCash
  5. Podaj swoje dane i określ swój indywidualny numer PIN, którym będziesz zatwierdzać transakcje dokonane przez telefon.

 

Krok 3 - Doładowanie konta

KONTO INDYWIDUALNE

Doładowanie zwykłym przelewem

Zwykły przelew doładuje konto SkyCash w ciagu maksymalnie 2 dni roboczych.
Dla wygody zasileń zalecamy dodanie SkyCash do listy zdefiniowanych odbiorców w swoim banku.
Numer konta można sprawdzić w sekcji Twoje konto bankowe.

Odbiorca:
SkyCash Poland S.A., Rondo ONZ 1, 00-124 Warszawa, Tytuł przelewu:
Zasilenie SkyCash

Doładowanie przez serwis Dotpay, Przelewy24 lub eCard

1. Logujemy się do swojego konta na stronie Mój SkyCash
2. Wybieramy zakładkę „Doładuj konto”
3. Wpisujemy kwotę zasilenia i zaznaczamy serwis z którego chcemy skorzystać aby w szybki sposób doładować swoje konto
4. Klikamy przycisk „Doładuj konto”, wybieramy preferowaną formę płatności i dalej postępujemy zgodnie z wytycznymi formularza
Zasilenie konta nie powinno trwać dłużej niż 30 minut.

Zasilenie z dołączonej do konta SkyCash karty płatniczej

1) W aplikacji na telefonie z:

Windows Phone
– wejdź w kategorię „Zasilenie”
– wybierz „Karta płatnicza”

Android
– wejdź w „Ustawienia”(3 kreski z plusem w prawym górnym rogu)
– wybierz „Zasilenie konta” i „Karta płatnicza”

iOS
– wejdź w „Ustawienia”(3 kreski z plusem w prawym górnym rogu)
– wybierz „Zasilenie konta” i „Karta płatnicza”

2) Wpisz kwotę zasilenia oraz kod CVV2 / CVC2 (Twój kod CVV2 lub CVC2 to 3 ostatnie cyfry numeru na odwrocie karty)
Uwaga: Twój kod CVV2/CVC2 jest poufny (chroń go przed osobami postronnymi) i nigdzie nie jest przechowywany ani zapamiętywany w SkyCash.

3) Zatwierdź kodem PIN

4) Aktywacja płatności kartą płatniczą:

Windows Phone
– z menu głównego kliknij trzy kropki w prawym dolnym rogu ekranu i wybierz:
„Ustawienia” -> „Ustawienia płatności” -> „Włącz usługę”

Android
– z menu głównego kliknij przycisk przedstawiający trzy kreski z plusem
w prawym górnym rogu ekranu i wybierz:
„Ustawienia konta” -> „Ustawienia płatności” -> „Włącz usługę”
iOS
– z menu głównego kliknij przycisk przedstawiający trzy kreski z plusem w prawym górnym rogu ekranu i wybierz:
„Ustawienia konta” -> „Ustawienia płatności” -> „Włącz usługę”

Limity transakcji Centrum Kart SkyCash:

użytkownicy niezweryfikowani posiadają limit zasileń w kwocie 50PLN w ciągu 30 dni od pierwszego zasilenia blokada zasileń przez 24h od dokonania pierwszej transakcji dla użytkowników niezweryfikowanych.

Użytkownicy zweryfikowani posiadają możliwość zasilenia z Centrum Kart SkyCash praktycznie bez ograniczeń na kwotę 24h/7dni w tygodniu.
Zasilenie konta tym sposobem jest natychmiastowe.

Doładowanie w sklepie Żabka lub Freshmarket
Proces zasilenia konta SkyCash w sklepach Żabka lub Freshmarket poleg na wygenerowaniu w SkyCash jednorazowego, ważnego przez 24 godziny kodu doładowania.
W dowolnym sklepie Żabka lub Freshmarket wystarczy zgłosić chęć dokonania wpłaty na konto SkyCash, podając obsłudze wszelkie informacje potrzebne do dokonania wpłaty na konto SkyCash wyświetlone na ekranie telefonu (tytuł zapłaty, kwota do zapłaty, nazwa odbiorcy, numer rachunku).
Podczas dokonywania po raz pierwszy zasilenia konta SkyCash w sklepach Żabka lub Freshmarket użytkownik poproszony zostanie o wypełnienie otrzymanego w sklepie formularza zgłoszeniowego, podając swoje imię, nazwisko, adres zamieszkania, numer PESEL i telefon kontaktowy.
Podpisując formularz we wskazanym miejscu, po poprawnym wypełnieniu i podpisaniu formularza każdy klient otrzyma spersonalizowaną Kartę Identyfikacji Klienta (tzw. kartę KIK), a dane osobowo-kontaktowe zostaną wprowadzone do systemu komputerowego.
 
KONTO FIRMOWE

Doładowanie zwykłym przelewem
Zwykły przelew doładuje konto SkyCash w ciagu maksymalnie 2 dni roboczych.

Dla wygody zasileń zalecamy dodanie SkyCash do listy zdefiniowanych
odbiorców w swoim banku.

Numer konta można sprawdzić w sekcji Twoje konto bankowe.

Odbiorca:
SkyCash Poland S.A., Rondo ONZ 1, 00-124 Warszawa,
Tytuł przelewu:
Zasilenie SkyCash

 

Krok 4- Zakup biletu  
  1. W menu aplikacji SkyCash wybierz zakładkę Usługi.
  2. W zakładce Usługi zaznacz zakładkę Bilety.
  3. Wybierz miasto Wrocław ( Wyboru operatora należy dokonać przy pierwszym zakupie. Aplikacja zapamięta ustawienia użytkownika i przy następnej transakcji pominie ten krok. Operatora można zmienić wybierając zakładkę Zmień operatora).
  4. Wybierz opcję Kup Bilet.
  5. Określ czy chcesz zakupić bilet normalny czy ulgowy.
  6. Wybierz jeden z biletów jednorazowych lub czasowych.
  7. Jeżeli kupujesz bilet jednorazowy wpisz numer boczny (taborowy) pojazdu. Jeżeli kupujesz bilet czasowy kliknij Dalej i zatwierdź transakcje ustalonym przez siebie numerem PIN.
Wygenerowany przez system SkyCash kod 2D zostanie przesłany na Twój telefon komórkowy i będzie dostępny w zakładce Kontrola biletów.

 

Kontrola biletu  
W przypadku prośby kontrolera o okazanie biletu do weryfikacji pasażer zobowiązany jest do okazania kodu 2D będącego potwierdzeniem uiszczenia opłaty za przejazd.
W celu okazania biletu do kontroli wykonaj następujące czynności:
  1. W menu aplikacji SkyCash wybierz zakładkę Usługi.
  2. W menu usługi wybierz zakładkę Bilety
  3. Przejdź do zakładki Kontrola biletów
  4. Spośród ostatnio zakupionych biletów wybierz ten, który chcesz poddać weryfikacji i okaż kontrolerowi.

PROTOKÓŁ REKLAMACJI . doc