Jak kupić bilet telefoniczny Tu kupisz bilety on-line Tu kupisz bilety wrocławskiej komunikacji miejskiej Wrocław Urbancard
Od 8 marca – nowy system URBANCARD - najważniejsze zmiany. Od 8 marca będzie --> WYGODNIEJ

Od 8 marca – nowy system URBANCARD - najważniejsze zmiany. Od 8 marca będzie à WYGODNIEJ

1. Karta URBANCARD EP z funkcją Elektronicznej Portmonetki – poza funkcją biletu okresowego pozwala na zakup biletów jednorazowych i czasowych bezpośrednio w nowych kasownikach, w pojazdach komunikacji miejskiej we Wrocławiu. Elektroniczną Portmonetkę można doładować w stacjonarnych automatach biletowych, punktach sprzedaży i na www.urbancard.pl

2. Nowe kasowniki z funkcją sprzedaży biletów w pojazdach komunikacji miejskiej

Urządzenia w pojazdach komunikacji miejskiej sprzedają bilety w ramach Open Payment System (OPS), tzn. sprzedają bilety wyłącznie w formie elektronicznej (bez wydruku), które można opłacić zbliżeniowo kartą płatniczą lub Elektroniczną Portmonetką na URBANCARD EP. Bilety w ramach OPS są zapisywane w systemie URBANCARD, a nie na zbliżeniowej karcie płatniczej. Zbliżeniowa karta płatnicza w OPS służy wyłącznie jako identyfikator transakcji3. 154 nowoczesne, stacjonarne automaty biletowe

3. 154 nowoczesne stacjonarne automaty biletowe - sprzedają bilety i doładowania Elektronicznej Portmonetki oraz akceptują dodatkowe, nowe formy płatności (płatności zbliżeniowe kartami płatniczymi, BLIK, Android Pay

4. Internetowy „Portal pasażera”

Internetowy „Portal pasażera” - na www.urbancard.pl, w którym można m.in. ustawić stałe zlecenie na zakup biletu okresowego lub doładować Elektroniczną Portmonetka

5. Aplikacje mobilne

Aplikacje mobilne - do wygodnego zakupu biletów jednorazowych, czasowych i okresowych przez telefon (dotyczy smartfonów z systemem Android, iOS, Windows Phone)

6. Internetowa wyszukiwarka połączeń

Internetowa wyszukiwarka połączeń - szybkie i wygodne planowanie podróży

7. Dodatkowe formy płatności

Wygodne formy płatności: cykliczne (na www.urbancard.pl), mobilne, BLIK i Masterpass (w aplikacji mobilnej), zbliżeniowe (w stacjonarnych automatach biletowych)

8. Cztery Biura Obsługi Klienta

- ul. Grabiszyńska 9,

- ul. Prusa 75-79,

- ul. Racławicka 2-4 (od 8 marca 2018)

- ul. Ładna 1C (od 8 marca 2018)

 

Data utworzenia: 01.01.2018
Data ostatniej aktualizacji: 08.01.2018