Kolejne usprawnienie systemu URBANCARD  

Kolejne usprawnienie systemu URBANCARD - skrócony numer Token dostępny w kasowniku . W każdym Kasowniku znajdującym się w pojeździe, podczas procesu zakupu biletu wyświetlony zostanie skrócony numer Token dla Twojej Zbliżeniowej Karty... więcej
 

Deklaracja dostępności  

Deklaracja dostępności Gmina Wrocław zobowiązuje się zapewnić dostępność Portalu Urbancard.pl oraz Aplikacji Mobilnej Urbancard zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych... więcej
 

Przerwa w działaniu BLIK 08.04.2022 02:00-2:30  

Uprzejmie informujemy o planowanych przez operatora BLIK pracach administracyjnych, które odbędą się w dniu 8 kwietnia 2022 r w godzinach 2:00 - 2:30. W tym czasie płatności BLIK będą niedostępne. Przepraszamy za niedogodności z tym związane. więcej
 

Godziny pracy 24.12.2021 oraz 31.12.2021 BOK URBANCARD  

Informujemy, w dniu: * 24.12.2021 piątek (wigilia) w godzinach 08:00 - 14:00 będą czynne: Biuro Obsługi Klienta URBANCARD przy ul. Grabiszyńskiej 9 , Biuro Obsługi Pasażera MPK przy ul. Świeradowskiej 22 oraz Biuro Obsługi Pasażera MPK przy al. Kromera... więcej
 

Zmiana godzin pracy BOK URBANCARD przy ul. Racławickiej 2-4  

Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że w związku zaistniałą sytuacją epidemiczną zostaliśmy zmuszeni do skrócenia godzin pracy jednego z naszych Biur Obsługi Klienta BOK przy ul. Racławickiej 2-4 będzie czynny w następujących godzinach: -... więcej