Wprowadzenie płatności metodą BLIK Zbliżeniowy i kartami Diners Club/Discovery Pasażerowie komunikacji miejskiej mogą już teraz skorzystać z nowej formy płatności za bilet w kasownikach pojazdowych i automatach biletowych. System BLIK Zbliżeniowy to forma płatności wdrażana na przestrzeni ostatnich miesięcy w wielu polskich... więcej
Kolejne usprawnienie systemu URBANCARD Kolejne usprawnienie systemu URBANCARD - skrócony numer Token dostępny w kasowniku . W każdym Kasowniku znajdującym się w pojeździe, podczas procesu zakupu biletu wyświetlony zostanie skrócony numer Token dla Twojej Zbliżeniowej Karty... więcej
Przerwa techniczna w systemie Urbancard w okresie 25/26.05.2022 Uwaga W terminie od 25.05.2022 r. godz.23:30 do 26.05.2022 r. godz.02:00 planowana jest przerwa techniczna w działaniu Systemu Urbancard Przepraszamy za utrudnienia
Deklaracja dostępności Deklaracja dostępności Gmina Wrocław zobowiązuje się zapewnić dostępność Portalu Urbancard.pl oraz Aplikacji Mobilnej Urbancard zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych... więcej
Demontaż automatów – informacja o najbliższych punktach Szanowni Pasażerowie W ostatnim czasie na terenie Wrocławia odnotowujemy liczne próby włamań do biletomatów. Niektóre uszkodzenia, będące wynikiem tych aktów wandalizmu, są na tyle poważne, że wymagają czasowego demontażu... więcej
Automaty stacjonarne płatności gotówkowe - INFORMACJA Szanowni Pasażerowie W ostatnim czasie na terenie Wrocławia odnotowujemy liczne próby włamań do biletomatów. Uszkodzenia, będące wynikiem aktów wandalizmu, choć często niewidoczne dla użytkowników, uniemożliwiają realizację... więcej
Przerwa w działaniu BLIK 08.04.2022 02:00-2:30 Uprzejmie informujemy o planowanych przez operatora BLIK pracach administracyjnych, które odbędą się w dniu 8 kwietnia 2022 r w godzinach 2:00 - 2:30. W tym czasie płatności BLIK będą niedostępne. Przepraszamy za niedogodności z tym związane. więcej
Blokowanie kart płatniczych w systemie URBANCARD? Wyjaśniamy Komunikat o blokadzie karty oznacza, że poprzednio wykonana w systemie transakcja zakończyła się odmową pobrania środków z konta bankowego Pasażera. W takim przypadku kasownik podczas próby dokonania płatności za bilet wyświetli... więcej
Godziny pracy 24.12.2021 oraz 31.12.2021 BOK URBANCARD Informujemy, w dniu: * 24.12.2021 piątek (wigilia) w godzinach 08:00 - 14:00 będą czynne: Biuro Obsługi Klienta URBANCARD przy ul. Grabiszyńskiej 9 , Biuro Obsługi Pasażera MPK przy ul. Świeradowskiej 22 oraz Biuro Obsługi Pasażera MPK przy al. Kromera... więcej
Zmiana godzin pracy BOK URBANCARD przy ul. Racławickiej 2-4 Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że w związku zaistniałą sytuacją epidemiczną zostaliśmy zmuszeni do skrócenia godzin pracy jednego z naszych Biur Obsługi Klienta BOK przy ul. Racławickiej 2-4 będzie czynny w następujących godzinach: -... więcej