Zwrot opłaty manipulacyjnej - informacja  

Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, osoby które dokonały zwrotu biletów w okresie 12-16.03.2020 w naszych Biurach Obsługi Klienta, mogą ubiegać się o zwrot opłaty manipulacyjnej. W tym celu prosimy o kontakt mailowy pod adresem... więcej
 

Posiadasz bilet, nie korzystasz z komunikacji - info  

NOWE ROZWIĄZANIE DLA OSÓB AKTUALNIE NIE KORZYSTAJĄCYCH Z KOMUNIKACJI ZBIOROWEJ A MAJĄCYCH WAŻNE BILETY OKRESOWE Wprowadzamy awaryjnie możliwość zawieszenia ważności biletu okresowego! Pasażerowie, którzy zrezygnowali obecnie... więcej
 

Skrzynka mailowa bok@urbancard - prośba  

Szanowni Państwo, W związku z bardzo dużą ilością e-maili, które otrzymaliśmy w ostatnim czasie na naszą skrzynkę mailową , zwracamy się z prośbą o cierpliwość. Z przyczyn od nas niezależnych, czas obsługi Państwa reklamacji niestety ulegnie... więcej
 

zamknięcie punktów BOK URBANCARD  

Szanowni Państwo, W związku z obecną sytuacją epidemiologiczną w kraju oraz szybkim tempem rozprzestrzeniania się wirusa informujemy,że wszystkie Biura Obsługi Klienta URBANCARD są nieczynne do odwołania.Prosimy o załatwianie spraw telefonicznie... więcej
 

Uwaga STUDENCI  

Wszystkie formalności związane z aktywacją funkcji URBANCARD na Elektronicznej Legitymacji Studenckiej można załatwić w Biurze Obsługi Klienta URBANCARD : - przy ul.Racławickiej 2-4 (skrzyżowanie ul Hallera i ul. Powstańców Śląskich) - od... więcej