Deklaracja dostępności
Gmina Wrocław zobowiązuje się zapewnić dostępność Portalu Urbancard.pl oraz Aplikacji Mobilnej Urbancard zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie dla strony niniejszego portalu www.urbancard.pl oraz aplikacji mobilnej Urbancard.
Deklaracja Dostępności strony internetowej - Portalu Urbancard.pl
Data pierwszej publikacji strony internetowej: 2018-03-08
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2022-04-2022
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:
- W niektórych formularzach przy błędnie wypełnionych polach nie pojawia się podpowiedź jak poprawnie wpisać w nie dane.
Treści niedostępne cyfrowo ze względu na wyłączenia:
1. Filmy opublikowane przed 23 września 2020 r. są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności.
2. Dokumenty tekstowe i tekstowo-graficzne, dokumenty utworzone w programach przeznaczonych do tworzenia prezentacji lub arkuszy kalkulacyjnych, opublikowane przed dniem 23 września 2018 r. są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności, chyba, że ich zawartość jest niezbędna do realizacji zadań podmiotu.
3. Mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności.
4. Pliki wytworzone przez inne podmioty niż Gmina Wrocław i przekazane do publikacji w formie papierowej lub skanów nie są dostępne z uwagi na brak dostępu do danych źródłowych.
5. Treści archiwalne, niewykorzystywane do realizacji bieżących zadań są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności.
Data sporządzenia Deklaracji i metoda oceny dostępności cyfrowej
Deklarację sporządzono dnia: 2021-03-31.
Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2022-04-22
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez operatora portalu, Mennicę Polską S.A.
Deklaracja dostępności Aplikacji Mobilnej Urbancard
Data publikacji aplikacji mobilnej: 2018-03-06
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2020-03-06
Aplikacja Mobilna Urbancard jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- zamieszczone w aplikacji materiały w formie pliku PDF nie są dostępne cyfrowo w całości, brak możliwości zmiany rozmiaru czcionki, odstępów między wyrazami lub liniami tekstu.
Treści niedostępne cyfrowo ze względu na wyłączenia:
- mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności.
Data sporządzenia Deklaracji i metoda oceny dostępności cyfrowej
Deklarację sporządzono dnia: 2021-07-19
Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2022-04-22
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez operatora Aplikacji mobilnej Urbancard, Mennicę Polską S.A.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością Portalu Ubrbancard.pl lub Aplikacji Mobilnej Urbancard prosimy o informację. Osobą odpowiedzialną jest Mateusz Bieruta. Kontakt: mateusz_bieruta@urbancard.pl, tel. +48 71 34 11 200. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.
Za rozpatrywanie uwag i wniosków dotyczących dostępności cyfrowej jest Mateusz Bieruta. Kontakt: mateusz_bieruta@urbancard.pl, tel. +48 71 34 11 200. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.
Sposób rozpatrywania wniosków i skarg
Za rozpatrywanie uwag i wniosków dotyczących Portalu Urbancard.pl oraz Aplikacji Urbancard odpowiada:
Biuro Obsługi Klienta :
e-mail: bok@urbancard.pl, +48 71 34 11 200 dostępny w dniach pn - pt: 8.00 – 18.00; so: 9.00 - 14.00
Koordynator ds. dostępności:
Mateusz Bieruta. Kontakt: mateusz_bieruta@urbancard.pl, tel. +48 71 34 11 200.
Każdy ma prawo:
• zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
• zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
• wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
• wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
• wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, z Twojego zgłoszeniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Jeżeli nasze działania nie będą dla Ciebie zadowalające, możesz zgłosić skargę. Kontakt: mateusz_bieruta@urbancard.pl, tel. +48 71 34 11 200
Jeżeli nadal będziesz mieć uwagi do naszych działań związane z dostępnością cyfrową możesz zgłosić je do Rzecznika Praw Obywatelskich.