Przerwa w działaniu BLIK 08.04.2022 02:00-2:30  

Uprzejmie informujemy o planowanych przez operatora BLIK pracach administracyjnych, które odbędą się w dniu 8 kwietnia 2022 r w godzinach 2:00 - 2:30. W tym czasie płatności BLIK będą niedostępne. Przepraszamy za niedogodności z tym związane. więcej
 

Godziny pracy 24.12.2021 oraz 31.12.2021 BOK URBANCARD  

Informujemy, w dniu: * 24.12.2021 piątek (wigilia) w godzinach 08:00 - 14:00 będą czynne: Biuro Obsługi Klienta URBANCARD przy ul. Grabiszyńskiej 9 , Biuro Obsługi Pasażera MPK przy ul. Świeradowskiej 22 oraz Biuro Obsługi Pasażera MPK przy al. Kromera... więcej
 

Zmiana godzin pracy BOK URBANCARD przy ul. Racławickiej 2-4  

Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że w związku zaistniałą sytuacją epidemiczną zostaliśmy zmuszeni do skrócenia godzin pracy jednego z naszych Biur Obsługi Klienta BOK przy ul. Racławickiej 2-4 będzie czynny w następujących godzinach: -... więcej
 

Zmiana lokalizacji Biura Obsługi Pasażera MPK  

Biuro Obsługi Pasażera MPK Zmiana lokalizacji od 22.11.2021 Uprzejmie informujemy , od dnia 22 listopada 2021 r. (poniedziałek) Biuro Obsługi Pasażer MPK rozpocznie prace w nowych lokalizacjach: - al. Kromera 21a , Biuro będzie czynne w godzinach... więcej
 

Sprawdź historię swoich biletów - usprawnienie funkcji  

W październiku zmodyfikowaliśmy funkcję „Sprawdź bilet zakupiony w kasowniku” dostępną w urządzeniach znajdujących się w pojazdach. Dotychczas na ekranie prezentowane były wyłącznie aktywne bilety jednorazowe lub czasowe uprzednio nabyte w... więcej