Kasowniki biletowe - od 30.04.2020 zmiany w rozliczaniu transakcji Uprzejmie informujemy, że od 30 kwietnia br. w kasownikach w pojazdach komunikacji miejskiej została wdrożona nowa wersja oprogramowania, która zmieniła sposób pobierania opłat z rachunku bankowego powiązanego z kartą płatniczą.Rachunek... więcej
Zawieszenie ważności biletów - aktualizacja 25.09.2020 Z uwagi na przedłużający się stan epidemii wprowadzone są następujące zmiany: 1.Wprowadza się zmianę daty automatycznego odwieszenia terminu ważności biletów zakupionych w ramach systemu URBANCARD, a zawieszonych z powodu epidemii... więcej
Ważna informacja: odwieszenie biletów okresowych zawieszonych pomiędzy 12 marca 2020 a 8 maja 2020 Szanowni Państwo, Uprzejmie przypominamy, że zgodnie z wcześniejszymi informacjami podanymi 25 września 2020 r. na stronie www.urbancard.pl, automatyczne odwieszenie imiennych biletów okresowych zostało przesunięte na 1 stycznia 2021 r. W tym... więcej
Obsługa pasażerów oraz zawieszanie terminów ważności biletów okresowych W związku z dalszym stopniowym łagodzeniem obostrzeń mających na celu zapobieganiu epidemii COVID-19, informujemy o wprowadzeniu kolejnych zmian w zasadach dotyczących obsługi pasażerów oraz „zawieszania” terminów ważności... więcej
BOK ul. Prusa 75-79 - godziny pracy 14.12.2019 oraz 27.12.2019 Informujemy, Biuro Obsługi Klienta URBANCARD przy ul. Prusa 75-79 (Biuro Obsługi Pasażera MPK) w dniu 27.12.2019 (piątek) będzie nieczynne. W zamian Biuro będzie otwarte w dniu 14.12.2019 (sobota) w godzinach 07:00 - 15:00, Za utrudnienia... więcej
Godziny pracy BOP MPK przy ul. Prusa 75-79 - 12.06.2020 (piątek) Informujemy, Biuro Obsługi Klienta URBANCARD przy ul. Prusa 75-79 (Biuro Obsługi Pasażera MPK) w dniu 12.06.2020 (piątek) będzie nieczynne. W zamian Biuro będzie otwarte w dniu 06.06.2020 (sobota) w godzinach 07:00 - 15:00 Za utrudnienia przepraszamy więcej
Zwroty, anulowanie i zawieszenie ważności biletów - ważne informacje Zwroty, anulowanie i zawieszenie ważności biletów – ważne informacje zmiany od 09.05.2020 W związku ze stopniowym łagodzeniem obostrzeń wprowadzonych w celu zapobiegania epidemii COVID-19, zmieniają się zasady anulacji i zawieszania terminu ... więcej
Zawieszony bilet okresowy - INFO Szanowni Państwo, w związku z dużą ilością maili, które otrzymujemy na skrzynkę bok@urbancard.pl, zwracamy się z prośbą o wcześniejsze zgłaszanie chęci odblokowania zawieszonego biletu okresowego. Przypominamy, pracujemy od poniedziałku do... więcej
Posiadasz bilet, nie korzystasz z komunikacji - info AKTUALIZACJA NOWE ROZWIĄZANIE DLA OSÓB AKTUALNIE NIE KORZYSTAJĄCYCH Z KOMUNIKACJI ZBIOROWEJ A MAJĄCYCH WAŻNE BILETY OKRESOWE obowiązuje w okresie 18.03.2020 - 08.05.2020 Wprowadzamy awaryjnie możliwość zawieszenia ważności biletu okresowego! ... więcej
Przywrócenie pracy BOK URBANCARD 11.05.2020 Przywrócenie pracy BOK URBANCARD 11.05.2020 – NOWE ZASADY Od 11.05.2020 (poniedziałek) przywracamy osobistą obsługę w Biurach Obsługi Klienta URBANCARD przy: - ul. Grabiszyńskiej 9 (pn – pt 08:00 – 18:00, sb 09:00 –... więcej