Drodzy Użytkownicy
Część z Was zaczęła kupować bilety czasowe w ramach Aplikacji Mobilnej. Zauważyliście tym samym niewielką rozbieżność pomiędzy okresem ważności biletu, wyświetlanym w aplikacji mobilnej a okresem wyświetlanym na sprawdzarce kontrolerskiej, podczas przeprowadzanych kontroli zakupionych biletów. Omawiany problem, choć występuje bardzo rzadko, został przez nas zarejestrowany a prace nad jego usunięciem trwają. Pracujemy także nad wyświetlaniem daty rozpoczęcia ważności biletu, której w chwili obecnej nie prezentujemy. Jednocześnie informujemy, że wyświetlana data sprzedaży nie jest tożsama z datą rozpoczęcia ważności biletu.
Serdecznie przepraszamy za czasowe trudności.
Wszystkim użytkownikom nowego systemu serdecznie dziękujemy za cenne uwagi.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z naszymi pracownikami w Biurach Obsługi Klienta:
BOK e-mail: bok@urbancard.pl
BOK tel.: 71 34 11 200
Pozdrawiamy
Utworzono
środa, 4 sierpnia 2021 13:14:46