Blokowanie kart płatniczych w systemie URBANCARD? Wyjaśniamy

Komunikat o blokadzie karty oznacza, że poprzednio wykonana w systemie transakcja zakończyła się odmową pobrania środków z konta bankowego Pasażera.

 

Komunikat o blokadzie karty oznacza, że poprzednio wykonana w systemie transakcja zakończyła się odmową pobrania środków z konta bankowego Pasażera. W takim przypadku kasownik podczas próby dokonania płatności za bilet wyświetli komunikat:
„Karta zastrzeżona w systemie URBANCARD. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta".

JAKIE SĄ NAJCZĘSTSZE POWODY BLOKOWANIA ZBLIŻENIOWEJ KARTY PŁATNICZEJ W SYSTEMIE URBANCARD?

  • Utrata ważności karty
    (Data ważności karty płatniczej jest zapisana na karcie)
  • Niewystarczająca wysokość środków na koncie bankowym
  • Przekroczony dzienny limit transakcji zbliżeniowych
    (Gdy dzienny limit kwotowy lub wartościowy dla transakcji zbliżeniowych niewymagających autoryzacji kodem PIN jest ustawiony w systemie bankowym na niskim poziomie, pasażer może ten limit przekroczyć, a transakcja będzie nieudana. Rekomendujemy bieżącą kontrolę liczby i wysokości transakcji lub ewentualne zwiększenie obowiązujących limitów)
  • Zablokowana lub niedostępna funkcja płatności zbliżeniowych
    (Gdy funkcja płatności zbliżeniowych jest zablokowana w systemie informatycznym banku, rekomendujemy kontakt z bankiem w celu jej odblokowania)

Pasażerze - zwróć uwagę na działania, które możesz sam kontrolować. Bieżący monitoring środków dostępnych na koncie, weryfikacja liczby i wartości przeprowadzonych transakcji lub daty ważności Twojej zbliżeniowej karty płatniczej pomogą uniknąć sytuacji, w której Twoja karta płatnicza będzie musiała być zablokowana w systemie URBANCARD.

JAK ODBLOKOWAĆ ZBLIŻENIOWĄ KARTĘ PŁATNICZĄ?

Aby dokonać spłaty istniejącego długu Pasażer powinien udać się ze swoją kartą płatniczą do jednego z Biur Obsługi  Klienta:

  • Grabiszyńska 9, 53-501 Wrocław, pon.– pt.: 8.00 – 18.00; sob.: 9.00 - 14.00
  • Racławicka 2-4, 53-146 Wrocław, pon.– pt.: 8.00 – 18.00
  • Ładna 1c, 50-353 Wrocław, pon.– pt.: 8.00 – 18.00
  • Kromera 21a, 51-163 Wrocław (Biuro Obsługi Pasażera MPK), pon.– pt.: 8.00 – 19.00
  • Świeradowska 22,50-559 Wrocław (Biuro Obsługi Pasażera MPK), pon.– pt.: 8.00 – 19.00

 

W Biurze Obsługi Klienta nastąpi odczyt transakcji biletowych dokonanych przy użyciu danej karty oraz umożliwione zostanie uregulowanie należności. Odblokowanie karty płatniczej w systemie URBANCARD nastąpi automatycznie po spłacie zadłużenia.

 

Pracujemy nad tym, aby odblokowania karty można było przeprowadzić samodzielnie, bez konieczności wizyty w BOKu.

 

Jeżeli masz dodatkowe pytania lub wątpliwości skontaktuj się z:

  • Biurem Obsługi Klienta URBANCARD (tel. +48 71 34 11 200, adres e- mail: bok@urbancard.pl)
  • Wydziałem Transportu Urzędu Miejskiego we Wrocławiu (tel. +48 71 777 88 80,
    adres e-mail: wtr@um.wroc.pl).
Utworzono poniedziałek, 3 stycznia 2022 11:04:00