Co w sytuacji gdy wsiądę do autobusu, a kasownik nie działa?

Jeśli kasownik wyświetla komunikat „Awaria. Kasownik nieczynny” lub jego ekran jest czarny – możesz jechać. Kontroler będzie miał pewność, że chciałeś kupić bilet, ale była awaria. Jeśli automat wyświetla inny komunikat, próbuj zakupu do skutku. Urządzenie może być nieczynne tylko chwilowo. Inne przyczyny – problemy z kartą, środkami na niej – nie usprawiedliwiają braku biletu. Pamiętaj, każda transakcja jest odnotowywana w systemie operatora i jest do sprawdzenia. Ale...gdy awaria kasownika jest potwierdzona przez kontrolera, pasażer nadal nie posiada biletu na przejazd...dlatego też, kontroler nakłada opłatę dodatkową która nie zostanie pobrana pod warunkiem, że pasażer zapłaci należność przewozową w terminie 7 dni od daty wezwania. W przypadku nieuregulowania należności przewozowej w terminie 7 dni, naliczona zostanie opłata dodatkowa, której wysokość reguluje uchwała. W pozostałych przypadkach braku ważnego biletu za przejazd, jeżeli należność zostanie uregulowana w terminie 7 dni, opłata dodatkowa ulega obniżeniu zgodnie z przepisami uchwały.

Dlatego w takiej sytuacji zachęcamy do skorzystania z aplikacji mobilnej.

 

Utworzono czwartek, 30 listopada 2023 10:28:17