W związku z dalszym stopniowym łagodzeniem obostrzeń mających na celu zapobieganiu epidemii COVID-19, informujemy o wprowadzeniu kolejnych zmian w zasadach dotyczących obsługi pasażerów oraz „zawieszania” terminów ważności biletów okresowych.
Zawieszanie terminu ważności biletów:
- Wszystkie bilety okresowe, które mają zawieszony termin ważności zostają odwieszone najpóźniej do 1 października br.
- Pasażerowie mogą samodzielnie wskazać termin odwieszenia ważności swojego biletu (nie później niż do 30 września br.).
- Począwszy od 1 października br. ważność wszystkich biletów, dla których pasażerowie nie skorzystali z powyższego prawa, zostanie automatycznie odwieszona.
Przypominamy, przywrócenie zawieszonego biletu można dokonać wyłącznie drogą mailową pod adresem bok@urbancard.pl
Sprawy związane ze zwrotem, anulowaniem biletów wymagają osobistej wizyty w BOK URBANCARD
Od 09.maja 2020 r.:
- przywraca się pobieranie– na podstawie § 11 ust. 4 Regulaminu zawierania umowy przewozu z wykorzystaniem URBANCARD w przewozach środkami miejskiej komunikacji zbiorowej we Wrocławiu – opłaty manipulacyjnej w wysokości 20% wartości zakupionego biletu,
- cofa się, przyznane czasowo, prawo pasażerów do zawieszania terminu ważności biletów okresowych.
Obsługa pasażera
Umożliwia załatwienie drogą elektroniczną spraw związanych z ważnością biletu okresowego tylko osobom chorym na COVID-19 i/lub objętym kwarantanną z powodu epidemii.
Utworzono
czwartek, 5 sierpnia 2021 15:34:14