Sprawdź historię swoich biletów - usprawnienie funkcji

W październiku zmodyfikowaliśmy funkcję „Sprawdź bilet zakupiony w kasowniku” dostępną w urządzeniach znajdujących się w pojazdach.

W październiku zmodyfikowaliśmy funkcję „Sprawdź bilet zakupiony w kasowniku”  dostępną w urządzeniach znajdujących się w pojazdach.

Dotychczas na ekranie prezentowane były wyłącznie aktywne bilety jednorazowe lub czasowe uprzednio nabyte w kasownikach przy użyciu zbliżeniowych Kart Płatniczych oraz kart URBANCARD EP. Obecnie wyświetlanie są zarówno bilety ważne, jak i te których okres ważności upłynął.

Informacja o zakupionych biletach jednorazowych lub czasowych wyświetlana jest w każdym pojeździe, bez względu na to w którym zostały nabyte.

Pasażer może sprawdzić historię swoich biletów do 72 godzin od:

  • czasu nabycia biletu - dla biletów jednorazowych;
  • ukończenia terminu ważności - dla biletów czasowych.

Wprowadzenie takiej możliwości ułatwia monitorowanie stanu ważności biletu - w każdej chwili możesz sprawdzić, czy Twój bilet jest ważny lub kiedy stracił ważność.

Prezentacja informacji o historii nabytych biletów do 3 dni pozwala w łatwy sposób sprawdzić, jakie bilety kupowałeś/ kupowałaś w ostatnim czasie.

KROK 1.

Na ekranie kasownika wybierz przycisk Sprawdź bilet zakupiony w kasowniku.

KROK 2.

Zbliż swoją Kartę Płatniczą lub URBANCARD EP do czytnika.

 

Po wybraniu opcji Sprawdź bilet zakupiony w kasowniku aplikacja prezentuje informacje na temat ważności biletów do 72 godzin:

  • od czasu ich nabycia - dla biletów jednorazowych,
  • ukończenia terminu ważności - dla biletów czasowych.

 

Utworzono czwartek, 18 listopada 2021 14:14:00