W październiku zmodyfikowaliśmy funkcję „Sprawdź bilet zakupiony w kasowniku” dostępną w urządzeniach znajdujących się w pojazdach.
Dotychczas na ekranie prezentowane były wyłącznie aktywne bilety jednorazowe lub czasowe uprzednio nabyte w kasownikach przy użyciu zbliżeniowych Kart Płatniczych oraz kart URBANCARD EP. Obecnie wyświetlanie są zarówno bilety ważne, jak i te których okres ważności upłynął.
Informacja o zakupionych biletach jednorazowych lub czasowych wyświetlana jest w każdym pojeździe, bez względu na to w którym zostały nabyte.
Pasażer może sprawdzić historię swoich biletów do 72 godzin od:
- czasu nabycia biletu - dla biletów jednorazowych;
- ukończenia terminu ważności - dla biletów czasowych.
Wprowadzenie takiej możliwości ułatwia monitorowanie stanu ważności biletu - w każdej chwili możesz sprawdzić, czy Twój bilet jest ważny lub kiedy stracił ważność.
Prezentacja informacji o historii nabytych biletów do 3 dni pozwala w łatwy sposób sprawdzić, jakie bilety kupowałeś/ kupowałaś w ostatnim czasie.
KROK 1.
Na ekranie kasownika wybierz przycisk Sprawdź bilet zakupiony w kasowniku.
KROK 2.
Zbliż swoją Kartę Płatniczą lub URBANCARD EP do czytnika.
Po wybraniu opcji Sprawdź bilet zakupiony w kasowniku aplikacja prezentuje informacje na temat ważności biletów do 72 godzin:
- od czasu ich nabycia - dla biletów jednorazowych,
- ukończenia terminu ważności - dla biletów czasowych.