Drodzy użytkownicy,
Dziękujemy za bardzo duże zainteresowanie naszą aplikacją mobilną Urbancard.
Ponieważ bardzo często wykorzystujecie Państwo usługę „Zarządzanie kartami” (grafika powyżej) oraz dołączacie swoje karty płatnicze do konta w aplikacji mobilnej, pragniemy zwrócić Państwa uwagę na to, że w przypadku dodawania karty płatniczej do profilu użytkownika w aplikacji mobilnej URBANCARD, nasz partner płatniczy wymaga zablokowania kwoty 1,00 zł w celu uwierzytelnienia Waszej karty w systemach bankowych. Kwota ta zostanie odblokowana na Państwa koncie bankowym nie później niż w przeciągu 7 dni.
W trakcie korzystania z aplikacji mobilnej URBANCARD, w szczególności przypadku zakupu biletu przy płatnościach kartą, przelewem, masterpassem, żadne środki nie będą blokowane.
Informujemy ponadto, że w ramach funkcjonalności zarządzania kartami, w przypadku kart zagranicznych, mogą pojawić się sytuacje, w których na koncie bankowym pojawi się blokada środków w wysokości 1,00 zł również w przypadku odrzucenia rejestracji karty. Kwota ta również zostanie odblokowana nie później niż w przeciągu 7 dni.
Dziękujemy za Państwa wsparcie oraz wszelkie uwagi dotyczące działania naszego nowego systemu URBANCARD.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z naszymi pracownikami Biura Obsługi Klienta:
BOK e-mail: bok@urbancard.pl
BOK tel.: 71 34 11 200
Pozdrawiamy