Zawieszony bilet okresowy - INFO  

Szanowni Państwo, w związku z dużą ilością maili, które otrzymujemy na skrzynkę bok@urbancard.pl, zwracamy się z prośbą o wcześniejsze zgłaszanie chęci odblokowania zawieszonego biletu okresowego. Przypominamy, pracujemy od poniedziałku do... więcej
 

Przywrócenie pracy BOK URBANCARD 11.05.2020  

Przywrócenie pracy BOK URBANCARD 11.05.2020 – NOWE ZASADY Od 11.05.2020 (poniedziałek) przywracamy osobistą obsługę w Biurach Obsługi Klienta URBANCARD przy: - ul. Grabiszyńskiej 9 (pn – pt 08:00 – 18:00, sb 09:00 –... więcej
 

Zwrot opłaty manipulacyjnej - informacja  

Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, osoby które dokonały zwrotu biletów w okresie 12-16.03.2020 w naszych Biurach Obsługi Klienta, mogą ubiegać się o zwrot opłaty manipulacyjnej. W tym celu prosimy o kontakt mailowy pod adresem... więcej
 

Skrzynka mailowa bok@urbancard - prośba  

Szanowni Państwo, W związku z bardzo dużą ilością e-maili, które otrzymaliśmy w ostatnim czasie na naszą skrzynkę mailową , zwracamy się z prośbą o cierpliwość. Z przyczyn od nas niezależnych, czas obsługi Państwa reklamacji niestety ulegnie... więcej
 

zamknięcie punktów BOK URBANCARD  

Szanowni Państwo, W związku z obecną sytuacją epidemiologiczną w kraju oraz szybkim tempem rozprzestrzeniania się wirusa informujemy,że wszystkie Biura Obsługi Klienta URBANCARD są nieczynne do odwołania.Prosimy o załatwianie spraw telefonicznie... więcej
 

Uwaga STUDENCI  

Wszystkie formalności związane z aktywacją funkcji URBANCARD na Elektronicznej Legitymacji Studenckiej można załatwić w Biurze Obsługi Klienta URBANCARD : - przy ul.Racławickiej 2-4 (skrzyżowanie ul Hallera i ul. Powstańców Śląskich) - od... więcej